SI BUTA JALAN-JALAN KE MONAS

Baca dengan logat Betawi,
“Din, ngapain luh malam minggu gini bengong di
di bawah pu’un ?” kata Maman kepada si Udin
yang tuna netra.
Udin : Lha emang ngapah ? gua kan buta,
emang musti ngapain ??
Maman : Biar eloh buta tapi jangan bengong
gitu donk ! elo kan bisa gaul. Jalan-jalan kek ke
Monas. Elo udah pernah ke Monas belon ?
kalau belon nyok, gua anterin pake motor gua !
Udin : Belon, nyok, kebetulan nich dari pada
gue bengong !
Maman : Ya udah sini, naek di boncengan gua,
kita jalan ke Monas.
Tanpa setau Udin, Maman ngejalanin motornye
muter-muter ngelilingin rumah Udin. Gak lama,
di deket Jamban (WC) Umum, si Maman brenti
terus ngomong,
Maman : Nach, udah nyampe Din di Monas,
eloh tunggu disini, gue tinggal bentar beli rokok
ye !
Udin : Iye-iye, cepetan ya ! (sambil nanya dalem
ati, kok Monas bau jamban yak ?)
Terus Maman nyalain motor terus pulang
ninggalin Udin di deket Jamban.
Tiba-tiba Enyaknye Udin kebelet pengen ke
Jamban, die kaget ngeliat Udin nongkrong
disitu,
Enyak : Lhah Din, ngapain elo di situ ?
Udin balik nanya : Lhah, Enya’ ngapain di
Monas ????
πŸ™‚πŸ™‚πŸ™‚

Tinggalkan Balasan

